پارسا کوچولو...پارسا کوچولو...، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ی زمینی *پارسا*

چهارماهه شدنت مبارک!!!

1390/11/18 0:53
نویسنده : عمه می نا
853 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا کوچولو

 

سلام پارسای مهربونم!!!!

امیدوارم عمه می نا رو ببخشی که کم سر میزنه به وب لاگت

عزیزترینم !!!

روز به روز شاهد بزرگ شدنتم

عاشق خنده هات شدم با خنده هات بهم انرژی میدی

وقتی بیدار میشی و میخندی میمیرم واست

وقتی میخوای بری دلم میگیره

دلم میخواد قبل رفتن بغلت کنم و سیر نگات کنم

وقتی میدونم قراره چند روزی نبینمت دلم بدجور میگیره

مهربونم

امشب دلم خیلی برات تنگ شده با اینکه 4 ساعت نمیشه که ندیدمت

امشب از صمیم قلبم برات بهترین هارو آرزو دارم

یه زندگی سراسر آرامش!!!

یه زندگی پر از لحظه های خوب

یه زندگی به دور از گریه جز اینکه گریه ات از روی شادی باشه

پارسای گلم اینارو میگم اگه یه روزی هم من نبودم بدونی که همیشه دوستت داشتم و دارم

 

راستی چهار ماهه شدنت مبارک اما نمیدونم چرا تاربخ وبلاگت سه روز عقبه

 

این عکس هم 6 بهمن ازت گرفتم وقتی داشتی با مامان جون کلی حرف میزدی و میخندیدی اومدم ازت عکس گرفتم

 

دوستت دارم

عمه می نا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی
23 بهمن 90 4:45
: حتما براش اسفند دود کنX

چشمممم