پارسا کوچولو...پارسا کوچولو...، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ی زمینی *پارسا*

دلم گرفته...

1390/7/27 20:29
نویسنده : عمه می نا
684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ی قشنگم...

ده روزه شدنت مبارک...

ده روزه شدی و من ندیدمت فرشته ی من...

تمام این جملات رو با اشک برات مینویسم از دانشگاه تا خونه فقط گریه کردم ...

گاهی وفتا زیاد خوب بودن و زیاد در دسترس بودن هم خوب نیست...

زیاد که باشی زیادی میشوی...تمام درد من توی این جمله است...

بیشتر از همیشه دوستت دارم

عمه می نا

با یه دنیا اشک به خاطر دوری از تو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

dp
27 مهر 90 22:13
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا جان هم سری بزنید.
ندا
1 آبان 90 12:27
نمیخوام ازت بپرسم چی شد مینا جون
ولی هیچ چیز توی این دنیا ارزش غصه و ناراحتی_آدم و نداره
کاش خوب خوب باشی
امروز تولدته و اومدم یه تبریک از اینجا هم بهت بگم عزیزم
تولدت مبارک مینای عزیزم


خیلی مهربونی ندا جون مرسی بهترین دوست دنیا
من
25 دی 90 8:18
زیاد سخت نگیر عزیزم


خوشحالم که اومدی...