پارسا کوچولو...پارسا کوچولو...، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

فرشته ی زمینی *پارسا*

عزیز دلم پارسا

1390/10/26 22:06
نویسنده : عمه می نا
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارسای مهربونم!!!!!

عزیز دلم عمه رو ببخش که دیر به دیر به وب لاگت سر میزنه!!!!

آخه امتحانام شروع شده و زیاد نمیتونم بیام...

کوچولوووووووووووی من بذار واست از خودت بگم ...

با اون زبون شیرینت حرف میزنی...ذوق میکنی و میخندی!!!!!کاش میفهمیدم چی میگی!!!

نمیدونی چقدر حس خوبی دارم وقتی میای و میبنمت با یه نگاه _ آشنا نگاهم میکنی و لبخند میزنی!!!

دوست دارم لحظه هایی که اینجایی طولانی تر بشند چون از دیدنت سیر نمیشم فرشته ی مهربوووووووووووونم

 

یه عالمه دوستت دارم

راستی این عکس رو 16 دی ازت گرفتم الان با تاخیر دارم میذارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسرت پرواز
10 بهمن 90 3:42
سلام پارسا جان تولدت مبارک ببخشید که دیر اومدم آخه من نمیدونستم اینجایی تازه فهمیدم . امیدوارم که همیشه سلامت و شاد و موفق باشی


سلام عموی عزیزم خیلی خوش امدی بازم بیا
parsa
18 بهمن 90 0:58
سلام هم اسم من به سایتم سر بزن http://coome.ir/games