پارسا کوچولو...پارسا کوچولو...، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی زمینی *پارسا*

لحظه هارو میشمارم...

1390/7/18 0:53
نویسنده : عمه می نا
720 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام فرشته ی قشنگم...

روز موعود رسید...

44 دقیقه از روز تولدت میگذره...یعنی اینکه وارد 18 مهر شدیم...حس قشنگی دارم ..همراه با دلهره و نگرانی...پارسا جونم خیلی ناراحتم ...آخه یادم رفت آخرین بوسه ات وقتی که تو دل مامانی هستی رو بهت هدیه کنم عمه ..آخه مامانی همش گریه میکرد منم حالم گرفته شد و یادم رفت...اما فردا اولین بوسه رو به دست های قشنگت میزنم آخه کی دلش میاد اون صورت قشنگتو ببوسه ؟!؟!

بی نهایت دوستت دارم

برات دعا میکنم صحیح و سالم دنیا بیای فرشته ی قشنگم...همچنین مامان گلت صحیح و سالم باشه...

 

فردا روز توست..روز زمینی شدنت فرشته من...

 

دوستت دارم تا بی نهایت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهنوش
18 مهر 90 2:35
سلام عمه ی مهربون منم برای نی نی نازتون دعا میکنم الهی به سلامتی در آغوش بگیریدش...هم شما هم مامان و بابا ی بیقرارش
نی نی منم 2 ماه دیگه زمینی میشی...parsa کوچولو زمینی شدنت را تبریک میگویم..بوس بوس.


سلام مهرنوش عزیزم ممنونم نی نی مون الان 3 ساعته زمینی شده ایشالا نی نی شما هم صحیح و سالم به دنیا بیاد میبوسمت عزیزم